سیاست مرجوعی کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟ 

تیم پشتیبانی گالری پایوالیک بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان هستند. هدف آن‌ها این است که شما خرید راحت و رضایت‌بخشی داشته باشید. به همین دلیل فقط برای کالاهایی که مشکل ظاهری و فیزیکی دارند و یا با سفارش مشتری مغایرت دارند،‌ امکان عودت وجود دارد.

در صورت عدم جوابگویی تماس از طریق واتس اپ پیام دهید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود

شماره تماس پشتیبانی: 09132074276

 

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 1 هفته طول می کشد. اگر 1 هفته از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

روند مرجوع کردن کالا،‌ بازگشت وجه

در صورتی که کالای شما شرایط گفته شده در قسمت قبل را داشت (یعنی مشکل ظاهری و فیزیکی داشته باشد و یا مطابق با سفارش شما نباشد)، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا، این موضوع را به پشتیبانی گالری پایوالیک اطلاع دهد. بعد از انجام بررسی‌های لازم و تایید نهایی توسط کارشناسان گالری پایوالیک،‌ آدرس گالری برای عودت کالا به مشتری اعلام می‌شود و مشتری باید سریعا کالا را از طریق پست به همراه بیمه کالا، برای گالری ارسال کند و کد رهگیری مرسوله را در اختیار پشتیبانی قرار دهد.عودت وجه مشتری بعد از دریافت کالا مطابق با فاکتور انجام می‌شود.

اگر ایراد فنی یا فیزیکی کالا و مغایرت داشتن آن با کالای سفارشی مشتری توسط کارشناسان گالری پایوالیک تایید شود، هزینه مرجوع کالا، به عهده گالری پایوالیک است.

اگر تشخیص عدم تطابق کالا سفارشی با کالای دریافتی توسط مشتری،‌ بدون نیاز به باز کردن پلمپ (آکبند) کالا امکان‌پذیر باشد، با باز شدن آکبند (پلمپ) کالا، امکان عودت کالا برای مشتری وجود ندارد و نمی‌تواند آن را مرجوع کند.

کالای عودت شده باید از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود (یعنی زمانی که برای مشتری ارسال شده است) باشد، اگر هر گونه تغییری در فرم ظاهری محصول وجود داشته باشد، شرایط مرجوع شدن را نخواهد داشت.

 

روند استرداد وجه

پس از تایید کارشناسان، وجه پرداخت شده حداکثر تا ظرف 48 ساعت به حساب مشتری برگردانده میشود.
توجه داشته باشید که وجه فقط به همان حسابی که با آن پرداخت صورت گرفته برگشت داده میشود.
کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گالری پایوالیک جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از مرجوع کردن را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)