طراحی زیورآلات و جواهرات

طراحی زیورآلات و جواهرات پایوالیک

طراحی زیورآلات و جواهرات پایوالیک

برند پایوالیک در زمینه طراحی زیورآلات و جواهرات نیز فعالیت حرفه ای دارد. شما مشتریان عزیز میتوانید انواع سفارش طراحی زیورآلات و جواهرات خود را به این مجموعه بدهید تا با بهترین و بروز ترین سبک طراحی شود

تمامی سفارشات طراحی زیورآلات و جواهرات مشتریان برند پایوالیک توسط باتجربه ترین و خلاق ترین طراحان زیورآلات و جواهرات طراحی می شود. تمامی طراحی ها و مدلسازی های سه بعدی با اصول و استانداردهای زیورآلات و جواهر سازی ساخته می شوند و قابل ساخت می باشند و هیچگونه مشکلی در ساخت آنها وجود نخواهد داشت و تمامی این موارد توسط مجموعه پایوالیک تضمین می شود.

در قدم اول بعد از ثبت سفارش بر اساس ایده، طرح و یا مدل مد نظر مشتری زیورآلات و جواهرات توسط طراح طراحی می شود و در قدم بعدی بعد از تایید طرح توسط مشتری مدل سه بعدی ساخته می شود، مدل سه بعدی ساخته شده براساس معیارها و استاندارد های دستگاه پرینتر سه بعدی مشتری ساخته می شود تا قابل پرینت گرفتن توسط مشتری باشد.

بنا به درخواست مشتری امکان پرینت سه بعدی، ساخت قالب و ساخت زیورآلات و جواهرات با متریال دلخواه مشتری وجود دارد.

در مجموعه پایوالیک می توانید انواع پلاک اسم طلا، حلقه ازدواج، انگشتر طلا زنانه، گردنبند طلا زنانه و سرویس طلا را مطابق با بودجه و طرح مدنظر خود سفارش ساخت دهید.

طراحی زیورآلات و جواهرات پایوالیک

مراحل سفارش

مشاوره رایگان

طرح، ایده، نوع سنگ، فلز موردنظر، میزان بودجه و هر آنچه در مورد سفارش ساخت طلا در ذهن دارید با طراحان ما در میان می‌گذارید. ما به شما در مورد نوع و کیفیت سنگ‌های قیمتی، خواص آن‌ها، نوع فلز، دوام و مقرون‌به‌صرفه بودن طرح مدنظر شما با توجه به بودجه‌تان مشاوره رایگان می‌دهیم.

طراحی

طرح و ایده ای که فقط برای شما توسط مجرب ترین طراحان جواهرات طراحی شده است به شما ارائه می شود و شما می‌توانید هر تغییری را که مورد نظرتان هست قبل از ساخت زیورآلات بر روی سفارش اعمال کنید تا محصول نهایی مطابق خواسته و سلیقه شما باشد.

انتخاب متریال

در سفارش طراحی و ساخت جواهرات شما می توانید متریال استفاده شده در زیورآلات خود شامل نوع فلز نوع سنگ و نوع آبکاری خود را انتخاب کنید.

ساخت و ارسال محصول

سفارش شما با استفاده از بهترین مواد و پیشرفته‌ترین تکنولوژی توسط تیمی مجرب از هنرمندان جواهر ساز اصفهان ساخته می شود و برای شما ارسال می شود.

تیم طراحان جواهرات برند پایوالیک، با ارائه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه طراحی و ایده شما، نوع متریال شما را راهنمایی می‌کنند تا ساخت زیورآلات با طرح دلخواه متناسب با سلیقه شما انجام شود.

در مجموعه پایوالیک مشتریان می توانند زیورآلاتی با طرح و متریال مورد نظر خود داشته باشند. زیورآلاتی که سبک و طراحی آن منحصر به خود شماست. مجموعه ما آماده ارائه و خدمات طراحی جواهرات اختصاصی برای شما می باشند.

هزینه طراحی و اجرت ساخت زیورآلات سفارشی چگونه محاسبه خواهد شد؟

هزینه طراحی و اجرت ساخت زیورآلات شما به موارد متعددی بستگی دارد بنابراین با توجه به متریال و طرح، قیمت متفاوت است.

هزینه طراحی و پرینت سه بعدی طبق تعرفه صنف می باشد و اجرت ساخت نیز حدودا 25 درصد به بالا می باشد و این برای کارهای تکی می باشد و برای کارهای عمده با ما تماس بگیرید

ساخت زیورآلات توسط مجرب ترین طراحان و جواهر سازان انجام می‌شود و جواهر با نهایت دقت و کیفیت تولید خواهد شد.

پس شما مشتریان عزیز میتوانید اگر ایده ای دارید یا زیورآلات و جواهرات خاصی مد نظرتان هست را به ما سفارش دهید تا با متریال دلخواختان (طلا و نقره) و با بروزترین تجهیزات توسط ماهرترین استاد کاران برای شما عزیزان بصورت تکی، تعدادی یا عمده بسازیم.

گالری پایوالیک در زمینه طراحی زیورآلات و جواهرات آماده همکاری ویژه با جواهر فروشان و جواهر سازان می باشد

گالری پایوالیک از قدم اول تا قدم آخر در کنار شما مشتریان عزیز می باشد.

تیم طراحی پایوالیک، کلیه خدمات طراحی 3 بعدی طلا و جواهرات را با بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز خود انجام خواهد داد.

هدف ما عملی شدن رویاهای شماست.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09132074276