معرفی برند پایوالیک

برند پایوالیک یک برند جواهرات ایرانی است که در سال 1400 تاسیس شد. هدف از تاسیس برند پایوالیک ارائه خدمات در زمینه زیورآلات و جواهرات به صورت آنلاین می باشد.

برند پایوالیک ارائه دهنده خدماتی نظیر طراحی، ساخت، فروش و… در زمینه زیورآلات و جواهرات می باشد.

خدماتی که برند پایوالیک ارائه میدهد

طراحی جواهرات
جواهرات سفارشی
فروش و تامین زیورآلات و جواهرات

1- طرحی جواهرات

تمامی سفارشات طراحی زیورآلات و جواهرات مشتریان گالری پایوالیک توسط باتجربه ترین و خلاق ترین طراحان زیورآلات و جواهرات انجام می شود شما مشتریان عزیز می توانید ایده های خود را به ما سفارش دهید تا ما جواهراتی طبق ایده و سلیقه شما طراحی کنیم و با متریال دلخواهتان (طلا و نقره) بصورت تکی، تعدادی و عمده بسازیم برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی جواهرات بروید.

2-جواهرات سفارشی
برند پایوالیک دارای زیورآلات نقره در طرح ها و مدل های بسیار متنوع می باشد که به دلیل نوسانات قیمتی و تامین، اکثر مدل ها را فقط به صورت سفارشی به فروش میرساند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه جواهرات سفارشی بروید.

3-فروش و تامین زیورآلات و جواهرات

گالری پایوالیک محصولات خود را بصورت آنلاین عرضه می کند که میتوانید با مراجعه به صفحه فروشگاه تمامی محصولات گالری پایوالیک ببینید،نظرات مشتریان درباره محصول را مطالعه کنید و محصولات را با هم مقایسه کنید ومحصول مورد پسند خود را به راحتی خریداری کنید ولی خدمات ما به شما مشتریان عزیز تمام نشده بلکه ما بدلیل اینکه با وارد کنندگان و تولید کنندگان زیادی در ارتباط هستیم اگر شما زیورآلات و جواهرات مورد نظر خود را در محصولات ما پیدا نکردید میتوانید از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما وجود دارد عکس محصول یا مشخصات محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا ما اون محصول یا شبیه آن را برای شما تامین کنیم یا میتوانید محصولات مورد نظر خود را بصورت تکی، تعدادی و عمده سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید